.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز رقابت های وزنه برداری در ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات وزنه برداری مازندران گفت : رقابت های وزنه برداری قهرمانی دانشجویان دانشگاه های آزاد کشور با حضور وزنه بردارانی از سراسر کشور در ساری آغاز شد.
ˈ عباس رحیمی ˈ اظهار داشت : در این رقابت ها که صبح امروز در تالار ورزشی سیدرسول حسینی ساری آغاز شد، 125 وزنه بردار از 30 واحد دانشگاهی به مدت 2 روز با یکدیگر رقابت می کنند .

وی بیان داشت : دانشگاه های آزاد ساری ، چالوس ، شیرگاه ، علوم و تحقیقات و نوشهر ، نمایندگان مازندران در این رقابت ها هستند که امیدواریم بتوانند با بهره مندی از امتیاز میزبانی ، عنوان قهرمانی را برای مازندران به ارمغان بیاورند .

رییس هیات وزنه برداری مازندران افزود : حضور وزنه برداران نامدار ایران مانند ˈ نواب نصیرشلالˈ دارنده مدال نقره المپیک لندن و ˈمهدی پانزوانˈ دارنده عنوان نقره و برنز بازیهای آسیایی، بر جذابیت رقابت ها خواهد افزود .

رحیمی گفت : افزایش زیرساخت ها و توجه به تجهیز سالن های وزنه برداری استان ، از عوامل موثر در رشد وزنه برداری شهرهای مختلف مازندران است و باید تلاش کنیم شهرهای کم برخوردار از امکانات وزنه برداری را نیز به جدیدترین امکانات این رشته مجهز کنیم.

وی افزود : کسب عناوین ارزشمند وزنه برداران مازندرانی در رقابت های معتبر داخلی و خارجی ، نتیجه برنامه ریزی های صورت گرفته 10 هیات در چهار سال گذشته است و این روند را تا کسب سهمیه های بیشتر در تیم ملی ادامه خواهیم داد.

رییس هیات وزنه برداری مازندران ادامه داد : برگزاری دوره های متعدد آموزشی که همواره مورد استقبال مربیان جوان وزنه برداری استان قرار می گیرد متوقف نخواهد شد و امیدواریم مربیان مازندرانی با بهره مندی از جدید ترین آموزه های علم وزنه برداری ، استعدادهای این ورزش را در استان تربیت کنند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.